Ervaringen

Wat mensen merken na het ontstoren van hun huis

Hieronder lees je ervaringen van mensen die hun huis lieten meten en ontstoren. Sommigen hadden al jaren klachten zonder duidelijke oorzaak. Anderen wilden gewoon weten wat er in hun huis aan de hand was. De verhalen zijn divers, maar het patroon is herkenbaar: beter slapen, meer rust en minder klachten.

Wat klanten zeggen

Drie maanden na het ontstoren was ik uiteindelijk. We probeerden al twee jaar. Medisch niets mis. Drie maanden na Henk: zwanger.
Januari 2023
Amsterdam
Hai Henk, ik wilde je laten weten dat sinds jij geweest bent mijn schildklier is hersteld! We zijn nu drie maanden verder sinds het ontstoren van ons huis en heb geen schildklierhormoon meer nodig, geen Hashimoto meer. Ben daar erg blij mee. Bedankt en groetjes van de andere Elisa.
April 2024
Elisa
Hi Henk! Ik wilde je toch even een terugkoppeling geven; Sammy heeft geen een keer meer een aanval gehad! De epilepsie lijkt helemaal voorbij!
Januari 2025
Anoniem
Veel meer energie en dat komt goed uit op mijn leeftijd!
Mei 2017
Rhenen
Nadat jij geweest bent slapen de kinderen veel beter, vooral de jongste en wij ook. Verder is er meer rust in huis, betere sfeer. En daardoor minder ruzietjes over niks. Heel veel dank.
Andrea
Barneveld
Hallo Henk, dankjewel voor het werk, ik voel de rust.
Januari 2025
Anoniem

Direct contact

Bel voor gratis advies

+31(0)644136220

Ma-Za: 9:00 - 20:00

WhatsApp

+31(0)644136220

Stuur gerust een bericht

E-mail

info@lastvanstraling.nl

Reactie binnen 24 uur
Werkgebied: wij werken in heel Nederland en België.

Vraag een meting aan

We nemen zo snel mogelijk contact met u op!