Ervaringen
Wat mensen merken na het ontstoren van hun huis
Hieronder lees je ervaringen van mensen die hun huis lieten meten en ontstoren. Sommigen hadden al jaren klachten zonder duidelijke oorzaak. Anderen wilden gewoon weten wat er in hun huis aan de hand was. De verhalen zijn divers, maar het patroon is herkenbaar: beter slapen, meer rust en minder klachten.
Wat klanten zeggen
Drie maanden na het ontstoren was ik uiteindelijk. We probeerden al twee jaar. Medisch niets mis. Drie maanden na Henk: zwanger.
Amsterdam
Hai Henk, ik wilde je laten weten dat sinds jij geweest bent mijn schildklier is hersteld! We zijn nu drie maanden verder sinds het ontstoren van ons huis en heb geen schildklierhormoon meer nodig, geen Hashimoto meer. Ben daar erg blij mee. Bedankt en groetjes van de andere Elisa.
Elisa
Hi Henk! Ik wilde je toch even een terugkoppeling geven; Sammy heeft geen een keer meer een aanval gehad! De epilepsie lijkt helemaal voorbij!
Anoniem
Veel meer energie en dat komt goed uit op mijn leeftijd!
Rhenen
Nadat jij geweest bent slapen de kinderen veel beter, vooral de jongste en wij ook. Verder is er meer rust in huis, betere sfeer. En daardoor minder ruzietjes over niks. Heel veel dank.
Barneveld
Hallo Henk, dankjewel voor het werk, ik voel de rust.
Anoniem
Direct contact
Bel voor gratis advies
Ma-Za: 9:00 - 20:00
Werkgebied: wij werken in heel Nederland en België.